Mokymas įmonėms
Lektorė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapital... Daugiau »
- Darbuotojas organizacijos įvaizdžio kūrėjas; - Pardavėjo asmenybė ir motyvacija: pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu; Kas „užmuša“ įvaizdį; Išvaizdos svarba; Tyrimų duomenys; - Kalbos kultūra, dažniausios klaidos; - Bendravimo telefonu ypatumai, pardavimai telefonu: kontakto užmezgimas, administratorių / sekretorių barjero įveikimas; dažniausios klaidos; - Pardavimo etapai; - Pardavimo klimato sukūrimas; gero psichologinio klimato kūrimas: pagarba klientui; - Pokalbio pradžia, orientacija į klientą. Dažniausios klaidos kontakto pradžioje; kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį; Vizitinė kortelė; - Kūno kalba efektyviam bendravimui; - Kaip pelnyti kliento pasitikėjimą? Nuolatinių ryšių palaikymas; - Pasiūlymų teikimas. Informacijos teikimo struktūra, turinys, stilius, išorės faktoriai; - Kiek variantų siūlyti? Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais? Kaip juos atpažinti?; - Klientų poreikių išsiaiškinimas; - Klausimų uždavimo technikos: informaciniai, kontroliniai, patvirtinantys ir kt. klausimai; - Situacijos valdymas; - Argumentavimo technikos (įrodanti argumentacija ir kontrargumentavimas, spekuliatyvi argumentacija), argumentų teikimo tvarka ir dažniausios klaidos; - Pardavimas „kekėmis“. Papildomų produktų pardavimas; - Derybos pardavimo procese: 1. Pasiruošimas deryboms: informacijos rinkimo principai, tikslų ir uždavinių nustatymas, darbotvarkė, vienas, ar komanda? Susėdimo principai, psichologinis pasirengimas; 2. Derybų pradžia: įtampos mažinimas, tikslų, procedūrų aptarimas; 3. Derybų eiga: situacijos išsiaiškinimas, pasiūlymų teikimas; 4. Derybos dėl kainos. Kainų teikimo metodai; 5. Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos; 6. Sprendimo priėmimo skatinimas ir derybų pabaiga. Sprendimų vykdymas; 7. Įstrigusios derybos. Kaip įveikti susidariusią situaciją?; 8. Patyrusių derybininkų rekomendacijos. Praktiniai patarimai. - Kliento motyvavimo būdai; - Sprendimo priėmimo skatinimas; Kaip elgtis, kai pirkėjui reikia pagalvoti“? Gerai veikiantys pardavimo „užbaigimo metodai; - Pastabos ir prieštaravimai, prieštaravimų neutralizavimas. Kodėl pirkėjai priešinasi, nors prekė / paslauga jiems reikalinga? - Atsakymų į keblius klausimus technikos; - Sudėtingų pardavimo situacijų analizė; Pretenzijų priėmimas; - Efektyvus elektroninių laiškų rašymas ir dažniausios klaidos; - Emocinis intelektas pardavimuose; - Bendravimas su skolininkais. Metodai: nuoroda į datas, nuoroda į trečią faktorių ir kt.
Lietuvių
Registruotis ir papildomos informacijos galite teirautis žemiau nurodytais kontaktais.
Telefonas: 868736287 El.paštas: palmira@personalogrupe.lt