Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Organizatoriaus kontaktai

Komunikacija ir sudėtingų klientų aptarnavimas: kaip rasti bendrą kalbą ir spręsti konfliktus

Mokymas įmonėms

Lektoriai:
Mini Eglė Masalskienė

Lektorė turi ilgametę patirtį vedant mokymus temomis: psichologinis laiko valdymas, klientų įtakojimas, naudojant įvairius įtikinimo metodus, v... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

1. Klientų aptarnavimo specialisto kompetencijų žemėlapis: žinios, įgūdžiai ir nuostatos. Sunkumai ir iššūkiai, su kuriais susiduria skambučių centro darbuotojai.

2. Pozityvus ir pagarbus santykis pokalbyje su klientu – konfliktų prevencija. Santykio “Aš OK – Tu OK” formavimas ir palaikymas bendraujant telefonu.

3. Klientų psichologiniai tipai (charakterio, įsitikinimų ir elgesio įpročių skirtumai) ir skirtingo elgesio pokalbio metu su skirtingais žmonėmis modeliavimas. Neadekvačiai reaguojantys ir besielgiantys asmenys, ir kaip su jais kalbėti.

4. Jei konfliktas bręsta arba jau “atsitiko”… Kliento ir savo (darbuotojo) emocijų valdymas įtemptų situacijų metu.

6. Nepagrįsti klientų reikalavimai ir tinkamų atsakymų į juos pateikimas. Konkrečių situacijų analizė ir pokalbių modeliavimas.

7. Mokymų apibendrinimas.

Kalba

Lietuvių

Data Suderinama individualiai
Vieta Viešbutis „GREEN PARK HOTEL“, Minijos g. 119, Klaipėda
Kaina 85.00 EUR

Registruotis ir papildomos informacijos galite teirautis žemiau nurodytais kontaktais.

Telefonas: 8 671 13383
El.paštas: registracija@ziniucentras.lt


Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams