Nuotolinis mokymas
Lektorė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapital... Daugiau »
Mokymų programa:
1. ĮŽANGINĖ DALIS
Pardavėjo asmenybė ir motyvacija: pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu.Efektyvi pradžia: pirmo įspūdžio sudarymas.
Pardavimo klimato kūrimas ir pozityvaus santykio formavimas. Pirmo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įvaizdį?
2. NUOTOLINIS BENDRAVIMAS
Pardavimo telefonu ypatumai:
Bendravimo telefonu ypatumai, pokalbio pradžia, pirmas įspūdis; Kaip kalbėti, kad patiktumėte klientui? Klaidos kontakto pradžioje; Balso svarba; Pasiruošimas pokalbiui, informacijos rinkimas; Kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį? Kliento sudominimas; Poreikių išsiaiškinimas. Kaip formuluoti klausimus? Klausimų uždavimo klaidos; Aktyvus klausymasis: ką tai reiškia? Pasipriešinimas kontaktui: administratorių / sekretorių barjero įveikimas; Sudominimas produktu; Pokalbio užbaigimas; Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai; Ką daryti, jei sprendimo priėmimas užsitęsė? Pakartotiniai skambučiai; Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios kalbėjimo telefonu klaidos. Bendravimas video ryšiu (nuotoliniu būdu): Pasiruošimas pokalbiui, kūno kalba video kontakto metu; Skaidrių, vizualinės informacijos naudojimas; Rekomendacijos.
Susirašinėjimas elektroniniu paštu:
Struktūra, turinys, informacijos teikimas, stilius; Pasiūlymų teikimas; Kiek variantų siūlyti? Tolimesnis susirašinėjimas; Ką mums sako elektroniniai laiškai? Dažniausios klaidos, praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos; Atvejų analizė. 3. PARDAVIMO PROCESO ETAPAI
Pirkėjo perpratimas: poreikių išsiaiškinimas – pasiruošimas sėkmingam pardavimui.
Efektyvaus pasiūlymo teikimas. Kaip pasiekti tikslą?
Kuo skiriasi prekės savybės ir naudos? Kiek produktų variantų siūlyti? Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais? Pirkėjo prieštaravimų įveikimas, derybų vedimas:
Derybos dėl kainų. Kaip kalbėti apie kainas? Metodai; Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos. Sėkmingas pardavimo užbaigimas:
Kaip elgtis, kai pirkėjas sako ,,turiu pagalvoti“; Gerai veikiantys užbaigimo metodai; Pardavimai ,,kekėmis“ (pardavimų didinimas). Diskusijos, dalyvių atvejų analizė
Lietuvių
Registruotis ir papildomos informacijos galite teirautis žemiau nurodytais kontaktais.
Telefonas: Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt El.paštas: palmira@personalogrupe.lt
Registruotis tap pat galite ir užpildydami žemiau esančią registracijos paraiškos formą.