Mokymai Auditorijos Kava, maistas Transliavimas Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Registracijos paraiška internetu

Pardavimų mokymai - Nuotolinių pardavimų efektyvinimas ir derybų ypatumai (B2B)

Nuotolinis mokymas

Lektoriai:
Rosita_apvali_foto_baltu_fonu Dr. Rosita Lekavičienė

Lektorė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapital... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Mokymų programa:

1. ĮŽANGINĖ DALIS

​Pardavėjo asmenybė ir motyvacija: pasitikėjimas savimi ir tikėjimas produktu.Efektyvi pradžia: pirmo įspūdžio sudarymas.

Pardavimo klimato kūrimas ir pozityvaus santykio formavimas. Pirmo įspūdžio efektas ir kas „užmuša“ įvaizdį?

2. NUOTOLINIS BENDRAVIMAS

Pardavimo telefonu ypatumai:

Bendravimo telefonu ypatumai, pokalbio pradžia, pirmas įspūdis; Kaip kalbėti, kad patiktumėte klientui? Klaidos kontakto pradžioje;
Balso svarba;
Pasiruošimas pokalbiui, informacijos rinkimas;
Kokiomis frazėmis užmegzti pašnekesį? Kliento sudominimas;
Poreikių išsiaiškinimas. Kaip formuluoti klausimus? Klausimų uždavimo klaidos;
Aktyvus klausymasis: ką tai reiškia?
Pasipriešinimas kontaktui: administratorių / sekretorių barjero įveikimas;
Sudominimas produktu;
Pokalbio užbaigimas;
Kalbos kultūra, „parazitiniai“ žodžiai;
Ką daryti, jei sprendimo priėmimas užsitęsė?
Pakartotiniai skambučiai;
Kai kurios bendravimo telefonu gudrybės ir dažniausios kalbėjimo telefonu klaidos.
Bendravimas video ryšiu (nuotoliniu būdu): Pasiruošimas pokalbiui, kūno kalba video kontakto metu; Skaidrių, vizualinės informacijos naudojimas; Rekomendacijos.

Susirašinėjimas elektroniniu paštu:

Struktūra, turinys, informacijos teikimas, stilius;
Pasiūlymų teikimas; Kiek variantų siūlyti?
Tolimesnis susirašinėjimas;
Ką mums sako elektroniniai laiškai?
Dažniausios klaidos, praktiniai patarimai, psichologinės rekomendacijos;
Atvejų analizė.
3. PARDAVIMO PROCESO ETAPAI

Pirkėjo perpratimas: poreikių išsiaiškinimas – pasiruošimas sėkmingam pardavimui.

Efektyvaus pasiūlymo teikimas. Kaip pasiekti tikslą?

Kuo skiriasi prekės savybės ir naudos?
Kiek produktų variantų siūlyti?
Kaip kalbėti su skirtingais pirkėjų tipais?
Pirkėjo prieštaravimų įveikimas, derybų vedimas:

Derybos dėl kainų. Kaip kalbėti apie kainas? Metodai;
Nuolaidų teikimas. Dažniausios klaidos.
Sėkmingas pardavimo užbaigimas:

Kaip elgtis, kai pirkėjas sako ,,turiu pagalvoti“;
Gerai veikiantys užbaigimo metodai;
Pardavimai ,,kekėmis“ (pardavimų didinimas).
Diskusijos, dalyvių atvejų analizė

Kalba

Lietuvių

Data 2022 m. spalio 12 d.
Vieta
Kaina 165.00 EUR

Registruotis ir papildomos informacijos galite teirautis žemiau nurodytais kontaktais.

Telefonas: Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el.paštu: palmira@personalogrupe.lt
El.paštas: palmira@personalogrupe.lt

Registruotis tap pat galite ir užpildydami žemiau esančią registracijos paraiškos formą.


Registracijos forma

Įmonės pavadinimas / Asmens vardas
*  
Kontaktinis asmuo (jei pildo įmonė)
Jūsų rekvizitai sąskaitai
*  
Telefonas
*  
Faksas
El.paštas
*  
Kiek žmonių dalyvautų?
*  
Dalyviu vardai, pareigos
*  
Ar reikės viešbučio? Keliems asmenims ir kuriam laikui?
Pastabos
* - Privalomi laukai
| atšaukti
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Bendradarbystės erdvės / Coworking spaces | Transliacija internetu | Klientams