Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Tarnybinis etiketas ir protokolas/ tarpkultūrinis etiketas

Lektoriai:
Zivile sedereviciute paciauskiene doc. dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė

18 metų darbo su suaugusiais patirtį turinti lektorė, socialinių mokslų docentė, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrij... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Pagrindinės temos:
Tarnybinis etiketas, jo ištakos ir reikšmė: Profesionalumo samprata ir raiška profesinio etiketo kontekste. Etiketas įvairiose kultūrose, jo reikšmė komunikacijos sėkmei. Etiketo reikšmė asmeniniam ir organizacijos įvaizdžiui. Viešojo sektoriaus specifika taikant etiketo žinias dalykiniame bendravime.
Susitikimų protokolas: Pirmas įspūdis ir jo svarba dalykiniame bendravime: susipažinimas, prisistatymas, supažindinimas. Efektyvus pasisveikinimas, rankos paspaudimas, kreipinio forma. Kas, kam ir kaip tiesia ranką? Praktinė užduotis. Vizitinės kortelės ir jų keitimosi etiketas. Praktinė užduotis. Kūno kalbos svarba Jūsų įvaizdžiui. Tinkami gestai – kaip sudaryti profesionalaus žmogaus įspūdį ir kaip suprasti pašnekovo neverbalinę kalbą? Pasitikinti kūno kalba bendravimo metu.
Dalykinis įvaizdis: Dalykinės aprangos reikšmė profesionaliam įvaizdžiui: kokią informaciją siunčiame savo išvaizda? Protokoliniai aprangos reikalavimai įstaigoje ir oficialių renginių metu. Praktinė užduotis. Penktadieninė apranga darbe, apranga konferencijų, seminarų, dalykinių vizitų metu.
Dalykinis bendravimas oficialių ir neoficialių susitikimų metu: Oficialūs ir neoficialūs kvietimai (praktinė užduotis: oficialaus kvietimo rašymas). Svečių sutikimas ir priėmimas. Svečių susodinimas: kur garbingiausia vieta? Kas ir kaip siūlo kavos, kaip ją patiekti ir kitos svečių vaišinimo subtilybės. Etiketas stresinėse situacijose: ką daryti kai mus kaltina, įžeidžia?
Bendrieji bendravimo telefonu aspektai etiketo požiūriu: Laikas, atsiliepimo būdas. Telefoninis pokalbis prie svečių. Kalbėjimo technika: klientų klausymas, sudėtingų situacijų valdymas. Ką daryti kai mus kaltina? Kaip įveikti prieštaravimus. Praktinė užduotis
Diskusija, atsakymai į dalyvių klausimu.

Seminaro tikslas: Supažindinti su šiuolaikiniais tarnybinio etiketo principais, jų taikymu kasdieniniame darbe, etiketo ir protokolo svarba kuriant ir palaikant dalykinius ryšius, išanalizuoti tarpkultūrinio bendravimo specifiką.

Dalyviai išmoks: profesionaliai taikyti profesinės etikos principus darbe; sudaryti profesionalų įspūdį dalykinio susitikimo metu (sveikinimasis, bendravimas, apranga); pakviesti, sutikti, priimti svečius ir dalykiškai bendrauti oficialių susitikimų metu; efektyviai valdant sudėtingas situacijas bendrauti tarpusavyje, su klientais ir dalykiniais partneriais, pagerinti savo ir įmonės įvaizdį.

Metodai: Teorinė medžiaga, inscenizavimo pratimai, situacijų analizė, diskusija, įgūdžių formavimo pratimas. Seminaro metu daug dėmesio skiriama psichologiniams etiketo aspektams, etologiniam elgsenos aiškinimui ir jos pagrindimui, istorinėms elgsenos ištakoms, etiketo įvairiose šalyse pavyzdžiams, praktinių situacijų analizei.

Kalba

Lietuvių

Organizatorius

Supremus

Supremus


Tikslinės grupės aprašymas

Dalyviai išmoks: profesionaliai taikyti profesinės etikos principus darbe; sudaryti profesionalų įspūdį dalykinio susitikimo metu (sveikinimasis, bendravimas, apranga); pakviesti, sutikti, priimti svečius ir dalykiškai bendrauti oficialių susitikimų metu; efektyviai valdant sudėtingas situacijas bendrauti tarpusavyje, su klientais ir dalykiniais partneriais, pagerinti savo ir įmonės įvaizdį.

Mokymų sritysTinka visoms sritims
ProfesijosVisiems
Data2017-09-29
Trukmė8 ak. val.
Šalis, MiestasLietuva, Vilnius
Adresasviešbučio “Green Vilnius hotel” konferencijų salė, Pilaitės pr. 20, Vilnius
Kontaktai861048863
Kaina EUR (be PVM)110.00 EUR
Akcijos sąlygosTaikome nuolaidas, jei iš įstaigos/įmonės užsiregistruoja daugiau nei vienas asmuo
Nuorodahttp://www.supremus.lt/artimiausi-mokymai-mokymai-vilniuje/
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams