Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



„Prekių ekspozicijos organizavimas mažmeninėje prekyboje (MERCHANDISING): naujovės 2017 m.” Praktiniai mokymai

Lektoriai:
Mini Danguolė Skibiniauskienė

Lektorė turi ilgametę patirtį vedant mokymus temomis: psichologinis laiko valdymas, klientų įtakojimas, naudojant įvairius įtikinimo metodus, v... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Efektyvios “merchandising” strategijos lemia kiekvienos mažmeninės prekybos įmonės pardavimų sėkmę:

Kaip sėkmingai išnaudoti savo turimos prekybos zonas ir kaip parengti produktų eksponavimo vietas taip, kad prekė skatintų klientą ją įsigyti?
Ar prekės pateikimo principai įtakoja pirkimo ypatumus?
Kodėl klientai darosi vis išrankesni renkantis jiems patinkantį produktą? Tai dažna pardavimo procese dalyvaujančių darbuotojų problema.
Kaip įtakoti klientą aktyvesniam mums priimtinos prekės pirkimui?
Kad tai taptų teisingos elgsenos modeliu, labai svarbu prekių išdėstymui taikyti svarbius prekių eksponavimo principus. Šių mokymų metu gausite ne tik žinių, kaip įtakoti prekės pirkimą, tačiau įgysite ir reikalingų žinių, kaip atskirus produktus padaryti išskirtiniais produktais prekių pateikime.

Mokymai skirti: visiems darbuotojams, kurie tiesiogiai atsakingi už prekių išdėstymą.

Mokymų metu yra atliekamos praktinės užduotys:

Pasirinktos prekių grupės arba prekinio ženklo planogramos sudarymas;
Prekių grupių paskirstymas pasirinkto salono ploto modelyje;
Skirtingo kainų ir informacijos pateikimo ant produkto įtaka.
Mokymų programa:

Prekių grupavimo principai:
Asortimento paskirstymas į grupes pagal pirkėjų elgseną: planuotą, ne pilnai planuotą arba impulsyvų pirkimą;
Asortimento sugrupavimas lentynose pagal prekinius ženklus, vartojimo paskirtį bei pelningumą;
Prekių išdėstymas lentynoje atsižvelgiant į konkurentų padėtį.
Prekių išdėstymo lentynose principai:
Prekių išdėstymo skirtinguose lentynos aukščiuose ir pusėse įtaka pardavimams;
Prekių suvokiamos kokybės įtakojimas keičiant prekės buvimo lentynoje vietą;
Prekių išdėstymo salelėse ir „gondola end“ dėsningumai: vieta, formos, dėmesio atkreipimo taškai.
Pardavimo skatinimo akcijos:
Pardavimo skatinimo akcijų formos;
Pardavimo skatinimo akcijų privalumai ir trūkumai.

Kalba

Lietuvių


ProfesijosVisiems
Data2017-11-07
Trukmė6 ak.val.
Šalis, MiestasLietuva, Vilnius
AdresasViešbutis „Gratta Hotel“, Vytenio g. 9, Vilnius
Kontaktai 8 673 56166 Lina
Kaina EUR (be PVM)149.00 EUR
Nuorodahttp://www.ziniucentras.lt/events/prekiu-ekspozicijos-organizavimas-mazmenineje-prekyboje-merchandising-naujoves-2017-m-praktiniai-mokymai/
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams