Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Klientų aptarnavimo magija ir sudėtingų situacijų valdymas

Lektoriai:
Vld_9941 Darius Rupšlaukis

UAB Dorevi lektorius Darius Rupšlaukis – pardavimų ir derybų treneris, ruošia komandas pardavimų planavimui ir vykdymui, bei padeda ruoštis de... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Bendravimo su klientu etapai.
Pirmojo įspūdžio reikšmė.
5 kliento aptarnavimo žingsniai.
Teisingas savęs pateikimas ir savalaikis kliento asmenybinio tipo įvertinimas.
Pratimai.
Rezultatas:turėsite rekomendacijas pozityvaus įspūdžio formavimui. Žinosite esminius 5 žingsnius klientų aptarnavime.

Pagrindiniai įrankiai kliento poreikio nustatymui.
Teisingas kliento poreikių nustatymas ir jų vykdymas.
Pozityvių formuluočių pateikimas klientui.
Kaip išvengti negatyvaus bendravimo ir sukurti klientui teigiamų emocijų aplinką.
Praktinės užduotys.
Rezultatas: žinosite kaip ugdyti klausymosi ir stebėjimo įgūdžius. Žinosite 1-2 metodus negatyvios informacijos pateikimui pozityviai.

Priežastys, sukeliančios kliento nepasitenkinimą.
Kaip „atremti“ Jums asmeniškai, Jūsų organizacijai bei paslaugoms adresuojamas pretenzijas, išsisukinėjimą ir manipuliavimą?
Kaip bendrauti su „sudėtingais žmonėmis“?
Praktinė užduotis.
Rezultatas: mokėsite atpažinti sudėtingų žmonių tipus. Turėsite veiksmus kaip su jais elgtis ir ko vengti aptarnavimo procese.

Dažniausiai praktikoje pasitaikančios sudėtingos situacijos ir efektyvus jų sprendimas.
Kaip suvaldyti stresą ir neigiamas emocijas.
4 streso valdymo būdai.
Vaidmenų situacijos ir praktinės užduotys .
Rezultatas: Turėsite 1-2 metodus sudėtingų situacijų valdymui. Turėsite 3-4 asmeninio streso valdymo būdus.

Kalba

Lietuvių

Organizatorius

Dorevi, UAB

Dorevi, UAB

SEMINARAI MOKYMAI KONSULTACIJOS

http://www.dorevi.lt


Tikslinės grupės aprašymas

Įvairių sričių klientų apratnavimo, pardavimo specialistams, salonų, parduotuvių vadybininkams, aptarnaujientiems klientus ir susiduriantiems su konfliktinėmis situacijomis

Mokymų sritysKlientų aptarnavimas
ProfesijosSekretorėms / -iams, Pardavėjams, Klientų aptarnavimo specialistams, Konsultantams, Produktų vadybininkams, Prekybininkams, Pardavimų vadovams, Pardavimo vadybininkams, Verslo savininkams, Verslininkams, Restorano administratoriams
Data2019-05-24
Trukmė8 akadem. valandos
Šalis, MiestasLietuva, Palanga
AdresasPalanga, viešbučio "Atostogų parkas" konferencijų salė, Venecijos aklg. 2, Žibininkų km.
Kontaktai+370 615 85387
Kaina EUR (be PVM)120.00 EUR
Akcijos sąlygosDalyvaujant dviems vienos įmonės atstovams taikoma 10% nuolaida, trims – 15% nuolaida, 4 ir daugiau dalyvių – 20% nuolaida.
Nuorodahttp://www.dorevi.lt/Mokymas/Pardavimu-telefonu-magija-ir-klientu-lojalumo-uztikrinimas#337
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams