Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Registracijos paraiška internetu

Dalykinio bendravimo įgūdžių tobulinimas: 3 in 1

Lektoriai:
Gurmul Giedrė Urmulevičiūtė

Patirtinio mokymo trenerė ir praktikė, sertifikuota koučerė. Konferencijų „Login”, „Pardavimų formulė” pranešėja. Specializacija: efe... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

• Interaktyvių ir praktinių užsiėmimų metu atnaujinsite, papildysite ir, svarbiausia, įsisąmoninsite turimas dalykinio bendravimo žinias bei įgūdžius, kurie padės Jums kuo profesionaliau ir efektyviau bendrauti.
• Paskatinsite save efektyviau naudotis dalykinio bendravimo žiniomis bei įgūdžiais, siekiant sudaryti maksimaliai gerą įspūdį užmezgant profesionalius bei ilgalaikius santykius su vidiniais ir išoriniais klientais.
• Pasipraktikuosite, analizuosite aktualiausias situacijas, su kitais mokymų dalyviais pasidalinsite praktiniais patarimais, rekomendacijomis, kurios galėtų palengvinti darbą (bendravimą) ir padaryti jį efektyvesnį.

Mokymų metodika:
• Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
• Praktinės užduotys, situacijų analizė;
• Teorija ir refleksinė analizė po praktinių užduočių.

Mokymo programos vykdymo metu dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant interaktyvias užduotis, praktinių atvejų analizes, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, diskutuojant mažose grupėse, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą.

Programos turinys ir įgyvendinimas:

• Nuostatos – _teorija versus praktika_ – t.y. kaip mūsų nuostatos įtakoja bendravimo kokybę? Dalykinis bendravimas – kaip palikti gerą įspūdį ir kurti patikimus, ilgalaikius santykius? Dažniausios klaidos ir jų prevencija. Profesionalios (tinkamos) kalbos iššūkiai ir galimybės – konkrečių atvejų analizės.
• Praktinės dirbtuvės: profesionalus bendravimas elektroniniu būdu (el. laiškais), telefonu ir gyvai (susitikimų metu). Esminės nuostatos ir jų pritaikymas praktikoje.
• Praktinės dirbtuvės – treniruotė: kaip efektyviai išnaudoti visus komunikacijos kanalus?
• 7 žingsnių asmeninė strategija, padėsianti efektyviau bendrauti su vidiniais ir išoriniais klientais, remiantis asmenine patirtimi, mokymų medžiaga, idėjomis ir įžvalgomis.

Kalba

Lietuvių

Data 2019 m. spalio 17 d.
Vieta Užsiregistravę dalyviai bus informuoti apie mokymų vietą.
Kaina 138.00 EUR

Registruotis ir papildomos informacijos galite teirautis žemiau nurodytais kontaktais.

Telefonas: +370 615 31080
El.paštas: akademija@manager.lt

Registruotis tap pat galite ir užpildydami žemiau esančią registracijos paraiškos formą.


Registracijos forma

Įmonės pavadinimas / Asmens vardas
*  
Kontaktinis asmuo (jei pildo įmonė)
Jūsų rekvizitai sąskaitai
*  
Telefonas
*  
Faksas
El.paštas
*  
Kiek žmonių dalyvautų?
*  
Dalyviu vardai, pareigos
*  
Ar reikės viešbučio? Keliems asmenims ir kuriam laikui?
Pastabos
* - Privalomi laukai
| atšaukti
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams