Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Socialinė atsakomybė klientų aptarnavime: kaip tapti nepakeičiamais?

Lektoriai:
Webp Arnoldas Služman

“Person Premier” konsultantas, verslo vystymo ir plėtros ekspertas 22 metus gyvenęs, dirbęs ir mokęsis užsienyje (JAV, Didžiojoje Britanijoj... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

- Mokymų metu, įmonės vadovai galės aiškiau suprasti ĮSA klientų aptarnavime koncepciją, pritaikymo įmonėse būdus, ĮSA teikiamas naudas ir pasirinkti norimą strategiją ĮSA klientų aptarnavime įgyvendinimui.
- Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi vidiniams įmonės procesams tobulinti, padeda atlikti kasdienes užduotis bei priimti reikalingus sprendimus.
- Mokymų metu dalyviai ugdys turimas ir/ar įgis naujų kompetencijų, reikalingų socialiai atsakingam ir efektyviam klientų aptarnavimui.

Ugdomos kompetencijos:
- Gebėti suprasti, kaip ISA sąveikauja su klientų aptarnavimu;
- Gebėti suprasti, kaip ĮSA sąveikauja su darbuotojais;
- Vertinti ir analizuoti ĮSA teikiamas naudas klientų aptarnavime;
- Kurti socialiai atsakingo klientų aptarnavimo strategiją.

Kalba

Lietuvių

Organizatorius

Person Premier, UAB

Person Premier, UAB

PERSON PREMIER konsultacinė grupė – tai aukštos kvalifikacijos psichologai, personalo mokymų vadovai ir atrankos s...


Mokymų sritysES finansuojami projektai
Data2019-05-28
Trukmė8 akad. val.
Šalis, MiestasLietuva, Vilnius
Adresasviešbutis „Courtyard by Marriott Vilnius City Center (Rinktinės g. 3, Vilnius)
Kontaktai864016016
Kaina EUR (be PVM)0.00 EUR
Nuorodahttps://www.personpremier.lt/
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams