Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Rinkodara organizacijoje: nuo planavimo iki įgyvendinimo

Lektoriai:
Indre_radaviciene Indrė Radavičienė

“Person Premier” konsultantė, rinkodaros komunikacijos ir elgsenos kainodaros temų lektorė, įmonių konsultantė, jau daugiau nei 10 metų spr... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Temos aktualumas:

Rinkodaros strategijos ir plano forma (b2b, b2c), lengvai pritaikomi įmonėje rinkodaros matavimo instrumentai, tikslinės auditorijos profilio kūrimas, vertės pasiūlymo formavimas naudojant emocijų technikas, paprastas rinkodaros efektyvumo matavimas.

Programos tikslai:

Suteikti seminaro dalyviams žinių apie rinkodaros strategijos kūrimą ir jos įgyvendinimą. Rinkodaros planavimas – nuo ko pradėti, kad pasiektume tikslines vartotojų auditorijas iki kaip kryptingai paskirstyti rinkodaros veiklai numatytas lėšas;

Supažindinti dalyvius patogia rinkodaros planavimo forma, pasidalinant pačia forma ir paanalizuojant B2B ir B2C pavyzdžius;

Paanalizuoti ir pristatyti, kaip organizacija savarankiškai gali kaupti, sisteminti ir apdoroti verslo duomenis, naudingus rinkodaros ir pardavimo sprendimų priėmimui;

Pateikti technikas, kaip formuojamas ir apibrėžiamas vartotojų profilis;

Pademonstruoti, kaip kryptingai ir integraliai parinkti rinkodaros komunikacijos priemones ir kanalus;

Suteikti praktinių gebėjimų, kurie leistų sukurti įtraukiantį vertės pasiūlymą vartotojui.

Programos metu ugdomos kompetencijos:

Gebėti kurti rinkodaros strategiją ir rinkodaros komunikacijos planą;

Gebėti kryptingai paskirstyti rinkodaros veiklai numatytas lėšas;

Gebėti parinkti rinkodaros priemones ir kanalus, susiejant juos su organizacijos tikslais, vertybėmis;

Integruoti rinkodaros el. sprendimus organizuojant rinkodaros veiklas, dirbtinio intelekto panaudojimo galimybės didinant rinkodaros veiklos efektyvumą;

Gebėti valdyti informacijos srautus, priimant sprendimus, kaip juos aktyvinti, iššaukiant teigiamas vartotojų reakcijas, skatinant pardavimus;

Vertinti ir analizuoti rinkodaros veiklų matavimo KPI ir kaip ir juos sekti, matuoti.

Programos nauda organizacijai:

Mokymų metu dalyviai gauna praktinius įrankius, kurie vėliau gali būti lengvai pritaikomi rinkodaros idėjų generavimui, rinkodaros plano sudarymui, efektyviam vykdymui ir kokybiškam šios sistemos pamatavimui.

Mokymosi metodai:

Praktinės informacijos pateikimas, darbas grupėse, diskusijos, praktinės užduotys ir jų aptarimas, situacijų analizė, refleksija.

Kalba

Lietuvių

Organizatorius

Person Premier, UAB

Person Premier, UAB

PERSON PREMIER konsultacinė grupė – tai aukštos kvalifikacijos psichologai, personalo mokymų vadovai ir atrankos s...


Mokymų sritysRinkodara, Marketingo mokymai
ProfesijosVadovams, Rinkodaros specialistams, Rinkodaros vadovams
Data2019-05-29
Trukmė8 akad. val.
Šalis, MiestasLietuva, Vilnius
AdresasVilniaus g. 35, Vilnius
Kontaktai 8 5 264 7388
Kaina EUR (be PVM)195.00 EUR
Akcijos kaina159.00 EUR
Akcijos sąlygosNuolaidos kodas "rinkodarosmokymai"
Nuorodahttps://www.personpremier.lt/produktas/rinkodara-organizacijoje-nuo-planavimo-iki-igyvendinimo/
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams