Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Prezentacijos efektyvinimas. Skaidrių rengimas, bendravimas su auditorija

Mokymas įmonėms

Lektoriai:
Rosita-lekavičienė Dr. Rosita Lekavičienė

Daugiau nei 15 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapitalo įmonėms asmeninio pardavimo efektyvinimo, derybų ve... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Priklausomai nuo organizacijos veiklos, prekės / paslaugos specifikos rekomenduojama pasirinkti vieną iš šių mokymo programų:
I programa. Efektyvi prezentacija auditorijai;
II programa. Prezentacija individualiai bendraujant su prekės/paslaugos pirkėju asmeninio pardavimo metu.

I programa. Efektyvi prezentacija auditorijai

1. Pirmojo įspūdžio svarba.
- Kokio lektoriaus nesiklausoma: dažniausios klaidos;
- Tinkamo įvaizdžio kūrimas;
- Kaip įveikti auditorijos baimę ir pasitikėti savimi: psichologinės rekomendacijos.
2. Pasiruošimas prezentacijai.
- Kalbos plano parengimas;
- Pradžia: sudominti. Įvadinės dalies specifika;
- Pagrindinė prezentacijos dalis: informuoti. Esminių punktų išdėstymas: chronologinė tvarka, teminis metodas, palyginimų metodas, priežasties-pasekmės metodas ir kt. metodai;
- Pabaiga: įtvirtinti ir palikti įspūdį.
3. Minčių žemėlapio metodas.
4. Patalpos parengimas prezentacijai.
5. Prezentacijos vedimas.
6. Kaip įeiti į auditoriją, prisistatyti ir pradėti? Dažniausios klaidos.
7. Bendravimo su auditorija ypatumai, vieša kalba:
- Nežodiniai aspektai, bendraujant su auditorija: mimika, gestai, kūno padėtis;
- Klausytojų dėmesys ir kaip jį valdyti: įvairūs metodai;
- Klausytojų atmintis: svarbiausi dėsningumai ir kaip jais pasinaudoti;
- Humoras;
- Tinkamo klausymosi ir atsakymų į klausimus taisyklės. Reakcija į replikas;
- Sunkių klausytojų tipai ir kaip reaguoti;
- Kaip elgtis netikėtose situacijose: auditorijoje per karšta; sugenda technika, ir pan.;
8. Skaidrių rengimas, vizualaus informacijos pateikimo principai:
- Fonas, spalvų parinkimas, šriftai, jų dydžiai;
- Vaizdų, animacijos parinkimas, grafikų, diagramų naudojimas ir kt.;
- Skaidrių kiekis ir laiko valdymas;
9. Verčiamų lapų stovas: rekomendacijos naudojimui.

II programa. Prezentacija individualiai bendraujant su prekės / paslaugos pirkėju asmeninio pardavimo metu.

Ši programa parengiama pirmosios programos pagrindu į ją įtraukiant papildomus aspektus:
1. Ką reiškia mokėti save pristatyti? Kūno kalbos ir žodžio tarpusavio sąveika prisistatymo metu;
2. Kalbėjimo ypatumai. Informacijos perteikimo tikslumas;
3. Aktyvus klausymasis;
4. Klausimų uždavimų menas. Kliento poreikių nustatymas;
5. Tikėjimas produktu, pasitikėjimas savimi;
6. Prekės / paslaugos prezentavimas:
- Informacijos teikimo struktūra, turinys, stilius, išorės faktoriai, situacijos valdymas;
- Prezentavimo metodai: stiprėjimo, priežastis – pasekmė ir t. t.;
- Argumentavimo technikos (įrodanti argumentacija ir kontrargumentavimas, spekuliatyvi argumentacija), argumentų teikimo tvarka ir dažniausios klaidos;
- Pastabos ir prieštaravimai, prieštaravimų neutralizavimas;
- Bendras pasipriešinimo įveikimo algoritmas;
7. Atsakymų į keblius klausimus technikos.

Pastaba: pateiktos mokymo programos koreguojamos, adaptuojamos kliento poreikiams.

Kalba

Lietuvių


Tikslinės grupės aprašymas

Seminaras skirtas tiesiogiai su klientais dirbančiam personalui, ruošiančiam ir vedančiam prezentacijas.

Mokymų sritysAsmenybės tobulinimas, Mokymai, Viešasis kalbėjimas, Išorinė komunikacija, Mokymai įmonėms
ProfesijosVisiems
PradžiaDerinama pagal poreikį
PabaigaDerinama pagal poreikį
Trukmė1-2 dienos po 8 ak. val.
Šalis, MiestasLietuva, Visoje Lietuvoje
Kontaktai868736287
Kaina EUR (be PVM)Kaina derinama individualiai
Nuorodahttps://www.personalogrupe.lt/lt/personalo_mokymai/Vidiniai_personalo_mokymai
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams