Mokymai Prezentacijos Auditorijos Video mokymai Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Klientų aptarnavimo mokymai pardavėjams konsultantams

Mokymas įmonėms

Lektoriai:
Jolantos_nuotrauka_pilka Jolanta Mileškienė

Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, Manager.LT akademijos vadovė. Specializacija: profesion... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Mokymų programos esmė

Darbuotojų gebėjimas meistriškai aptarnauti klientus ir profesionaliai komunikuoti įtakoja visos įmonės sėkmingą funkcionavimą bei gerą įvaizdį. Klientai, lankydamiesi Jūsų įmonės prekybinėje vietoje, kaskart tikisi patirti teigiamus įspūdžius, ir šie priklauso nuo kuriamo santykio „darbuotojas-klientas“. Tinkamos, profesionalios komunikacijos dėka darbuotojai geriau supranta klientus, išvengia klaidų, kuria ilgalaikius, pozityvius, pasitikėjimu grįstus santykius su klientais. Tokiu būdu darbuotojai jaučia didesnį pasitenkinimą savo darbu bei pasiekia geresnių veiklos rezultatų.

Mokymo tikslai ir uždaviniai:

Suprasti profesionalaus klientų aptarnavimo esmę, specifiką, priemones, principus, įtaką ilgalaikiams ryšiams su klientais, įmonės įvaizdžiui ir rezultatams;
Suteikti dalyviams praktinių žinių ir įgūdžių apie profesionalų bendravimą su klientais, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi ir kurti pasitikėjimu grįstus santykius su klientais;
Pažinti skirtingus klientų tipus bei išmokti bendravimo strategijų su atskirų tipų klientais;
Išmokti geriau valdyti sudėtingas bendravimo situacijas ir orientuotis į sprendimus.

Mokymų metodika:

- labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais,
- diskusijos, praktinių pavyzdžių, situacijų analizė,
- refleksinė analizė ir įžvalgos po praktinių užduočių.

Daugiau informacijos: http://akademija.manager.lt/pardavimo-ir-klientu-aptarnavimo-mokymai/klientu-aptarnavimo-mokymai-pardavejams-konsultantams

Kalba

Lietuvių

Organizatorius

Manager.LT akademija (UAB "Akrisida")

Manager.LT akademija (UAB "Akrisida")

Manager LT Akademijos profesionalūs žmogiškųjų išteklių, vadybos ir koučingo specialistai padeda parengti ir įg...


Tikslinės grupės aprašymas

Šie mokymai skirti – stiprinti pardavėjų konsultantų klientų aptarnavimo ir prekių ar paslaugų pardavimo įgūdžius.

Mokymų sritysAsmenybės tobulinimas, Pardavimai, Mokymai, Prekyba, Žmogiškieji ištekliai, Klientų aptarnavimas, Darbuotojų atranka, Derybų menas, Suaugusiųjų mokymas, Mokymai įmonėms, Pardavimų mokymai, Derybos, Derybų mokymai, Derybinių įgūdžių tobulinimas, Dalykinis etiketas, Dalykinė išvaizda, Dalykiniai susitikimai, B2B pardavimai, Nuotoliniai mokymai, Distanciniai mokymai
ProfesijosSekretorėms / -iams, NT agentams, Pardavėjams, Pramogų organizatoriams, Vaistininkams, Biuro administratoriams, Prekybos agentams, Šeimos konsultantams, Inžinieriams, Klientų aptarnavimo specialistams, Konsultantams, Paskolų vadybininkams, Priimamojo sekretoriams, Naujų produktų kūrėjams, Produktų vadovams, Produktų vadybininkams, Projektų valdytojams, Rizikos analitikams, Sistemų konsultantams, Tarpininkams, Vadybininkams, Valdymo konsultantams, SVV įmonių atstovams, Prekybininkams, Pardavimų vadovams, Ūkininkams, Administratorėms, Spekuliantams, Pardavimo vadybininkams, Suaugusiesiems, Verslo savininkams, Verslininkams, Prekiautojams valiuta
PradžiaDerinama pagal poreikį
PabaigaDerinama pagal poreikį
Trukmė16 val. - 2 d.
Šalis, Miestas,
Kontaktai8-615-31080
Kaina EUR (be PVM)Kaina derinama individualiai
Nuorodahttp://akademija.manager.lt/pardavimo-ir-klientu-aptarnavimo-mokymai/klientu-aptarnavimo-mokymai-pardavejams-konsultantams
Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Apie Auditorija.lt | Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Klientams