Mokymas įmonėms
Patirtinio mokymo trenerė ir praktikė, sertifikuota koučerė. Konferencijų „Login”, „Pardavimų formulė” pranešėja. Specializacija: efe... Daugiau »
• Nuostatos – _teorija versus praktika_ – t.y. kaip mūsų nuostatos įtakoja bendravimo kokybę? Dalykinis bendravimas – kaip palikti gerą įspūdį ir kurti patikimus, ilgalaikius santykius? Dažniausios klaidos ir jų prevencija. Profesionalios (tinkamos) kalbos iššūkiai ir galimybės – konkrečių atvejų analizės. • Praktinės dirbtuvės: profesionalus bendravimas elektroniniu būdu (el. laiškais), telefonu ir gyvai (susitikimų metu). Esminės nuostatos ir jų pritaikymas praktikoje. • Praktinės dirbtuvės – treniruotė: kaip efektyviai išnaudoti visus komunikacijos kanalus? • 7 žingsnių asmeninė strategija, padėsianti efektyviau bendrauti su vidiniais ir išoriniais klientais, remiantis asmenine patirtimi, mokymų medžiaga, idėjomis ir įžvalgomis.
Daugiau informacijos: https://manager.lt/mokymai/dalykinio-bendravimo-igudziu-tobulinimas-3-in-1/
Lietuvių
Manager LT Akademijos profesionalūs žmogiškųjų išteklių, vadybos ir koučingo specialistai padeda parengti ir įg...
Darbuotojams ir specialistams, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais tiek gyvai, tiek telefonu ar el. laiškais, atsakingiems už profesionalaus bendravimo ir bendradarbiavimo su klientais palaikymą, reprezentuojantiems organizaciją ir jos produktus bei paslaugas.