Mokymas įmonėms
Patirtinio mokymo trenerė ir praktikė, sertifikuota koučerė. Konferencijų „Login”, „Pardavimų formulė” pranešėja. Specializacija: efe... Daugiau »
• Kas yra stresas, kaip jis atsiranda ir kaip jį valdyti? Kokie efektyviausi žingsniai? Kaip aš elgiuosi? Kaip - kiti? Kas man padeda, o kas - trukdo? • Konfliktinių, sudėtingų bendravimo situacijų valdymas. Praktinės dirbtuvės grupėse: dalyvių pateiktų konkrečių darbinių atvejų analizė, sprendimas. Įžvalgos ir refleksija. • Skirtingi žmonių bendravimo stiliai. Praktinės dirbtuvės grupėse: kaip elgtis su asmeniškai “nepatogiais”, t.y. nekantriais, šnekiais, hiperreikliais, prieštaraujančiais, nežinančiais, ko nori ar atvirkščiai - visažiniais ir pan. žmonėmis? Kaip kuo geriau suprasti ir, svarbiausia, atliepti jų lūkesčiams? • Praktinės dirbtuvės grupėse: „Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus bendraujant su žmonėmis?“ Turimų ir naujų žinių įgalinimas interaktyvios užduoties “Tiltas” metu. Įžvalgos ir refleksija. • Veiksmų planas arba asmeninės strategijos nusimatymas efektyvesniam streso, konfliktų ir sudėtingų bendravimo situacijų valdymui. Refleksija, programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys. Pažymėjimų įteikimas.
Daugiau informacijos: https://manager.lt/mokymai/skundai-konfliktai-stresas-valdymas/
Lietuvių
Manager LT Akademijos profesionalūs žmogiškųjų išteklių, vadybos ir koučingo specialistai padeda parengti ir įg...
Skirta: įvairių sričių darbuotojams ir specialistams, kurie siekia stiprinti sudėtingų bendravimo situacijų valdymo gebėjimus.