Nuotolinis mokymas
Daugiau nei 15 metų mokymų vedimo patirtį suaugusiems turinti lektorė, pravedusi daugiau nei 10000 val. mokymų, atitinkanti europinį psichologų... Daugiau »
Nuotoliniai mokymai. Mokymų laikas: 9.00-14.30 Mokymų kaina: 109 Eur/asm. PVM neapmokestinama. Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą. (Siunčiame registruotu laišku).
PAGRINDINĖS TEMOS: Bendravimas ir individualūs skirtumai. Skirtingi klientai – skirtingas bendravimas. Kas yra „sunkus“ klientas. Klientų tipai. „Sunkaus“ kliento nauda įmonei ir darbuotojui. Bendravimas su „sunkiais“ klientais. Pretenzijos, kritika, manipuliavimas – kaip elgtis? Efektyvus konflikto eigos kontroliavimas bei kliento prieštaravimų suvaldymas. Užsikirtusios plokštelės technika. Savo pozicijos išlaikymas ir tinkamas „Ne” pasakymas. Efektyvus kliento skundo telefonu valdymas. Konstruktyvus kaltinimo situacijų valdymas. Klientų reakcijos ir netinkami darbuotojo veiksmai. Darbuotojo elgesys suklydus. Kaip „atsigauti“ po sunkaus kliento. Situacijos vertinimo įtaka darbuotojo elgesiui. Pozityvus mąstymas.
“Pyktis visada turi pagrindą, bet retai pakankamą”. B. Franklinas
Lietuvių
UAB „Judruma“ – konsultacinė įmonė, teikianti profesionalias personalo valdymo paslaugas organizacijoms. Su ž...
MOKYMŲ PROGRAMA SKIRTA: visiems darbe susiduriantiems su "sunkiais" klientais, jų pretenzijomis bei nusiskundimais. Visiems norintiems išmokti tinkamai, efektyviai ir užtikrintai elgtis sudėtingose darbinėse situacijose.