Mokymas įmonėms
Psichologijos bakalaurė ir magistrė, M. Romerio Universiteto dėstytoja. Nuo 2015 metų mokymų vedimo patirtį turinti lektorė, atliekanti riziko... Daugiau »
PAGRINDINĖS TEMOS: Klientų aptarnavimo tvarka. Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos. „Penkių žvaigždučių“ darbuotojas. Profesionalaus klientų aptarnavimo įgūdžių lavinimas. Požiūrio į darbą bumerangas: kokią vertę aš gaunu iš klientų aptarnavimo? Bendravimo su klientu procesas. „Auksinių“ klausimų penketukas. Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą? „Sunkūs“ klientai – didieji ugdytojai. Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose. Ką darysime kitaip, kad dirbtume efektyviau ir jaustumės geriau?
MOKYMŲ METODAI: - Individualios ir grupinės praktinės užduotys bei pratimai; - Atliktų užduočių analizė, diskusijos. - Videotreniruotė.
Lektorė: psichologė Artemidė Lebednykė. Psichologijos bakalaurė ir magistrė, M. Romerio Universiteto dėstytoja. Nuo 2015 metų mokymų vedimo patirtį turinti lektorė, atliekanti rizikos vertinimus bei mikroklimato gerinimo priemones darbuotojams, vedanti dailės terapijos užsiėmimus. Mokymuose daug dėmesio skiria psichologiniams aspektams, situacijų analizei, praktiniams pavyzdžiams. Taiko aktyvaus mokymosi metodiką, kuri padeda greičiau susieti teoriją ir praktiką, formuoti reikiamus įgūdžius. Veda ugdymosi programas pagal organizacijų poreikį. Nuolat tobulinasi įvairiuose kursuose.
Lietuvių, Anglų
UAB „Judruma“ – konsultacinė įmonė, teikianti profesionalias personalo valdymo paslaugas organizacijoms. Su ž...
MOKYMŲ PROGRAMA SKIRTA: darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ir paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei operatyviai spręsti konfliktines situacijas.