Mokymai Auditorijos Kava, maistas Transliavimas Registracija
 

Mokymai ir konferencijos

Mokymu sritys

Mokymai profesijoms

Vyksta miestuose



Organizatoriaus kontaktai

Prezentacijos efektyvinimas. Skaidrių rengimas, bendravimas su auditorija

Mokymas įmonėms

Lektoriai:
Rosita_apvali_foto_baltu_fonu Dr. Rosita Lekavičienė

Lektorė, socialinių (psichologijos) mokslų daktarė, daugiau nei 16 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus Lietuvos ir užsienio kapital... Daugiau »

Seminaro metu sužinosite

Priklausomai nuo organizacijos veiklos, prekės / paslaugos specifikos rekomenduojama pasirinkti vieną iš šių mokymo programų:
I programa. Efektyvi prezentacija auditorijai;
II programa. Prezentacija individualiai bendraujant su prekės/paslaugos pirkėju asmeninio pardavimo metu.

I programa. Efektyvi prezentacija auditorijai

1. Pirmojo įspūdžio svarba.
- Kokio lektoriaus nesiklausoma: dažniausios klaidos;
- Tinkamo įvaizdžio kūrimas;
- Kaip įveikti auditorijos baimę ir pasitikėti savimi: psichologinės rekomendacijos.
2. Pasiruošimas prezentacijai.
- Kalbos plano parengimas;
- Pradžia: sudominti. Įvadinės dalies specifika;
- Pagrindinė prezentacijos dalis: informuoti. Esminių punktų išdėstymas: chronologinė tvarka, teminis metodas, palyginimų metodas, priežasties-pasekmės metodas ir kt. metodai;
- Pabaiga: įtvirtinti ir palikti įspūdį.
3. Minčių žemėlapio metodas.
4. Patalpos parengimas prezentacijai.
5. Prezentacijos vedimas.
6. Kaip įeiti į auditoriją, prisistatyti ir pradėti? Dažniausios klaidos.
7. Bendravimo su auditorija ypatumai, vieša kalba:
- Nežodiniai aspektai, bendraujant su auditorija: mimika, gestai, kūno padėtis;
- Klausytojų dėmesys ir kaip jį valdyti: įvairūs metodai;
- Klausytojų atmintis: svarbiausi dėsningumai ir kaip jais pasinaudoti;
- Humoras;
- Tinkamo klausymosi ir atsakymų į klausimus taisyklės. Reakcija į replikas;
- Sunkių klausytojų tipai ir kaip reaguoti;
- Kaip elgtis netikėtose situacijose: auditorijoje per karšta; sugenda technika, ir pan.;
8. Skaidrių rengimas, vizualaus informacijos pateikimo principai:
- Fonas, spalvų parinkimas, šriftai, jų dydžiai;
- Vaizdų, animacijos parinkimas, grafikų, diagramų naudojimas ir kt.;
- Skaidrių kiekis ir laiko valdymas;
9. Verčiamų lapų stovas: rekomendacijos naudojimui.

II programa. Prezentacija individualiai bendraujant su prekės / paslaugos pirkėju asmeninio pardavimo metu.

Ši programa parengiama pirmosios programos pagrindu į ją įtraukiant papildomus aspektus:
1. Ką reiškia mokėti save pristatyti? Kūno kalbos ir žodžio tarpusavio sąveika prisistatymo metu;
2. Kalbėjimo ypatumai. Informacijos perteikimo tikslumas;
3. Aktyvus klausymasis;
4. Klausimų uždavimų menas. Kliento poreikių nustatymas;
5. Tikėjimas produktu, pasitikėjimas savimi;
6. Prekės / paslaugos prezentavimas:
- Informacijos teikimo struktūra, turinys, stilius, išorės faktoriai, situacijos valdymas;
- Prezentavimo metodai: stiprėjimo, priežastis – pasekmė ir t. t.;
- Argumentavimo technikos (įrodanti argumentacija ir kontrargumentavimas, spekuliatyvi argumentacija), argumentų teikimo tvarka ir dažniausios klaidos;
- Pastabos ir prieštaravimai, prieštaravimų neutralizavimas;
- Bendras pasipriešinimo įveikimo algoritmas;
7. Atsakymų į keblius klausimus technikos.

Pastaba: pateiktos mokymo programos koreguojamos, adaptuojamos kliento poreikiams.

Kalba

Lietuvių

Data Suderinama individualiai
Vieta
Kaina Kaina derinama individualiai

Registruotis ir papildomos informacijos galite teirautis žemiau nurodytais kontaktais.

Telefonas: 868736287
El.paštas: palmira@personalogrupe.lt


Užsisakyti | Demo


Programavimo paslaugos
Paslaugos | Kontaktai | Konferencijų salių nuoma | Maistas renginiams / Catering | Bendradarbystės erdvės / Coworking spaces | Transliacija internetu | Klientams