Nuotolinis mokymas
Psichologijos bakalaurė ir magistrė, nuo 2007 metų dirbanti klientų ir personalo konsultavime, turinti praktinę patirtį mokymuose, intervizij... Daugiau »
Mokymų vieta: nuotoliniai, zoom platforma. (Tereikia turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę su internetu. Mokymų trukmė: 6 ak.val., nuo 9.00 iki 14.30.
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro mokomąją medžiagą, dalyvio pažymėjimą.
Mokymų grafikas:
9.00 – 10.30 Programos įvadas. Palankaus savo ir įmonės įvaizdžio formavimas. Būtinos profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.Ko nori klientai? Kas yra klientų pasitenkinimas? Lūkestis – realybė. Reputacija – pasitenkinimas. Profesionalumas be pasiteisinimų.
10.30 – 10.40 Kavos pertraukėlė
10.40 – 12.10 Skirtingas suvokimas – susikalbėjimo sunkumai. Komunikacija skirtingais būdais. Bendravimas, atsižvelgiant į skirtingus klientus. Informacija ir geras aptarnavimas – ar egzistuoja ryšys? Komunikacijos ypatumai. Efekyvumas bendraujant su klientais.
12.10 – 13.00 Pietūs
13.00 – 14.30 Kaip geriau pažinti kiekvieną klientą? Klientų elgesio stiliaus atpažinimas ir prisitaikymas prie jo. Vartojamų žodžių įtaka pašnekovui. Emocinis intelektas klientų aptarnavime. Bendravimo ypatumai sudėtingose situacijose.
https://personaloprojektai.lt
Susisiekite su mumis telefonu +370 618 48891, el.paštu info@personaloprojektai.lt
Lietuvių
UAB „Judruma“ – konsultacinė įmonė, teikianti profesionalias personalo valdymo paslaugas organizacijoms. Su ž...
Programa skirta darbuotojams, kurių veikla susijusi su klientų aptarnavimu, tiesiogiai bendraujantiems su klientais, kurie siekia patraukliai pristatyti savo prekes ar paslaugas, stengiasi tobulinti bendravimo įgūdžius bei operatyviai spręsti konfliktines situacijas.